Lietuvoje prekės pristatomos per 2 – 5 darbo dienas, nuo apmokėjimo už prekes gavimo. 

Užsakant už didesnę nei 45 eurų sumą pasirinktas bet kuris iš pristatymo būdų Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) yra nemokamas. Nemokamas pristymas į Kuršių Neriją galimas tik pasirinkus pristatymą per Lietuvos paštą arba paštomatus.

Pristatymo būdai ir kainos Lietuvoje:

  • Nemokamas pristatymas – perkant už didesnę nei 45 Eur sumą.
  • 2,35 Eur – pristatant per LP Express paštomatą. Pristatymas įprastai trunka 2-5 darbo dienas.
  • 2,90 Eur – pristatant per Omniva paštomatą. Pristatymas įprastai trunka 2-4 darbo dienas.
  • 5,50 Eur – pristatant per kurjerį. Pristatymas įprastai trunka 2-4 darbo dienas. Šis pristatymo būdas negalimas pristatymui į Kuršių Neriją.

Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas vyksta pagal aktualius Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – Civilinis kodeksas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ patvirtintas Mažmeninės prekybos taisykles (toliau – Mažmeninės prekybos taisyklės).

Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas

Civilinio kodekso 6.362 straipsnio 1 dalis numato, kad pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo daiktų perdavimo jam, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais.

Pirkėjas turi teisę pakeisti savo prekę kita spalva ar dydžiu, grąžinant nepageidaujamą prekę ir pateikiant naują užsakymą. Tais atvejais, kai pardavėjas neturi tinkamos prekės, pirkėjui grąžinama sumokėta suma, išskyrus prekės siuntimo išlaidas.

Pažymėtina, kad pagal Mažmeninių prekybos taisyklių 17 punktą, tinkamos kokybės pėdkelnės, kojinės, puskojinės, apatiniai drabužiai ir kiti panašūs dirbiniai yra negražinami ir nekeičiami.

Netinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas

Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo netinkamos kokybės prekės (pavyzdžiui, turi gamybos defektą) gavimo dienos susisiekti su pardavėju el. paštu info@raddo.lt ir reikalauti pakeisti prekę į naują. Pirkėjas turi pateikti netinkamos kokybės patvirtinančius įrodymus, pavyzdžiui, nuotraukas ar vaizdo medžiagą, kurioje būtų aiškiai matomi defektai.

Pirkėjas, grąžindamas prekes, turi padengti prekės pristatymo mokesčius.

Pirkėjo sumokėta suma grąžinama pervedant pinigus pagal pirkėjo užsakyme nurodytus duomenis į kliento sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo formos pasirašymo.

Pardavėjas neprisiima atsakomybės už daiktus, prarastus grąžinimo metu.